четвъртък, октомври 27, 2005

Орисия

Спри се, момко,
дъх ми не остана,
по горите тъмни да те гоня,
че тежи ми, пустата душата,
спреш ли се, ще ти открадна коня.

Ще те сложа до дърво зелено,
със косите там ще те завържа,
да не бягаш повече от мене,
страшна съм,
но страх минава бърже.

И по теб ръцете си ще пусна,
ще превържа голите ти рани,
във очите дявол ще изпусна,
ще го сторя,
само да те хвана.

Мене самодива ме ориса,
щом целуна
в камък да превръщам,
затова от устни стой далече,
че не мога само да прегръщам.

Дъх прокара,
огън в мен настръхна,
тръпка спусна долу при нозете,
в сън ме върза,
да ме не изпуснеш,
разтрепери с устни коленете.

2 Comments:

Anonymous Анонимен said...

Божеее, ти си като Медузата Горгона - тя гледала - и на камъни! Ти целуваш - и на камъни!..
Малеййй...

март 26, 2006 2:53 сл.об.  
Anonymous Анонимен said...

Ако ме целунеш и на камък да стана, все едно, Лайла, ще рискувам!

април 08, 2006 1:08 пр.об.  

Публикуване на коментар

<< Home